Dowiedz się więcej o naszym systemie B2B dystrybucji biletów
W ramach niniejszego projektu powstał jeden system B2B składający się z modułów podzielonych w zasadzie na dwa panele. Wszyscy nasi kontrahenci, organizatorzy koncertów, którzy zalogują się do tego systemu B2B mają dostęp do obu modułów i wszystkich funkcjonalności systemu.
Nasz system B2B składa się z dwóch modułów:
1. Moduł: panel współpracy z organizatorami koncertów, promotorami.
2. Moduł: panel zarządzania bieżącą sprzedażą i rozliczeniami.
Realizacja projektu rozpoczęła się 27 stycznia 2013 roku, a zakończyła się 30 listopada 2014 roku.
W ramach wymienionych wyżej modułów kontrahent (organizator wydarzenia) może wprowadzać dane do systemu, takie jak datę i miejsce wydarzenia, ceny biletów, rodzaje biletów, może ustalać ceny w zależności od bliskości terminu wydarzenia, może wydarzenie odwołać, jeżeli zaistnieje taka konieczność. Kontrahent może na bieżąco śledzić sprzedaż biletów na swoje wydarzenia, może generować raporty codziennie, co tydzień, a także raporty miesięczne. Cały czas ma wgląd w historię współpracy. Jeżeli bilety na dane wydarzenie źle się sprzedają może je promować za pomocą specjalnych kodów rabatowych lub poprzez wykupienie reklam na naszych serwisach. Finalnie w dniu imprezy generowany jest raport kocowy wraz z rozliczeniem danego wydarzenia. Partner może za pomocą systemu przesłać do nas fakturę VAT, a także monitorować stan swoich płatności.
Zapraszamy do współpracy!
Aby otrzymać dostęp do naszego Systemu B2B musisz się zarejestrować, wejdź tu.
Jeżeli jesteś już naszym partnerem biznesowym przejdź do strony logowania.